V’Day creşte inflaţia

Am promis că voi mai onora această temă şi uite că asta fac. Fraţilor…la aşa ceva nu mă aşteptam!!! Eu ştiam că V’Day este una din cele mai “daunatoare” zile din calendar, dar la asta nu mă aşteptam. Ce credeţi că spun analiştii economici despre această trecută zi? V’DAY A ARUNCAT INFLAŢIA ÎN AER!!! :)) =))…Potrivit acestora, “bişniţarii” se aşteptau ca toţi “derbedeii” să cumpere flori şi toate “păpuşile” …muţunachi, aşa că s-au grăbit să mărească preţurile, fără să se gândească la sărăcuţa inflaţie din ţărişoara asta a noastră. Iar noi, neruşinaţii (aici nu se încadrează şi cei care au negociat la sânge o floare, şi aia ofilită) am cumpărat, am cumpărat şi…iar am cumpărat. Partea ”delicioasă” a ştirucii noastre deabia aici începe. ”În România anul acesta de V’ Day comenzile online au crescut cu 21% faţă de luna decembrie!” Trecând peste faptul că românii cumpără mai multe cadouri de V’ Day decât de Crăciun, observăm un singur lucru: ROMÂNU’ E INVENTIV FRATE!!! Poi de ce să se mai ducă Gigel la florărie unde plăteşte şi ambalajul şi fundiţa, când poate (pe banii lu’ tăticu’, că doar el plăteşte internetul) cu un singur click să comande felicitarea “îndrăgostită” ambalată, cu fundiţă şi în plus…spune el iubitei, “asta nici nu se ofileşte”! Cât despre inimioare, ursuleţi şi alte cele…aflaţi că nu s-au vândut atât de bine ca “felicitările îndrăgostite şi mesajele iubăreţe”. Cu toate astea un mic procent există şi aici, dar este mult sub procentul produselor achiziţionate direct de pe “tarabă”. De ce? Îmi explică un cunoscut…poi online nu poţi negocia la preţ!!!…În concluzie…românu’ e inventiv frate!!!