Meh, am revenit

Da, duamnelor şi duomnilor, Ana e din nou acasă, din nou în Piatra-Neamţ, oraşul cel frumos! Păi, fui la Predeal, Pârâul Rece, la Carnavalul Zăpezii. A fost un sfârşit de săptămână …ameţitor (la propriu, şi din mai multe puncte de vedere). Voie bună, chitări, folk, montaniarzi, beţie. Şi nu numai. :) M-am văzut cu un prieten bun, pe care presupun că il cunoaşteţi. ..cu Dan. Am petrecut cu el timp frumos, şi cu ocazia asta vă spun şi că sora lui e de-a dreptul încântătoare !

Meh, cine ştie, ştie povestea. Nu cred că e nevoie să povestesc acum publicului larg ce am simţit şi ce am făcut în amănunt, e aiurea, nu aţi înţelege, nu m-aţi înţelege. E grele :) . Oricum, totul a fost frumos, alea alea, şi oamenii au fost frumoşi, atât in exterior cât şi în interior. Şi senzaţii tari !! :) .. Şi cam atât …prea multe poze nu am făcut, aşa că nu vă dau nimic!  Cu Dănuţ nici nu mai spun, că nu i-am cerut acordul, şi mai ales că dacă pun ceva poze cu el, fac ravagii printre randurile femeilor :)