Pe ce dau eu banii zilnic

M-a apucat panica intr-o anume zi sa imi mai tin socoteala la bani cat de cat. Nu sunt genul de om strangaret iar la mine nu stau banii nici macar cat topaie o pasarica si le gasesc mereu loc. Fie ca e vorba de un joc video nou, fie ca vorba despre o husa pentru telefon, o pizza mare sau un pachet de tigari, cert este ca banii isi gasesc mereu locul. Si chiar daca nu sunt multi, banii se fac mereu utili. De fapt in special cand nu sunt multi se fac utili, caci atunci e cea mai mare nevoie de ei.

Mai ales daca ne referim la goluri. Eu ca un om de rand ce ma aflu cand am bani nu ma feresc sa ii cheltuiesc pe: tigari (prima grija), mancare si desigur cate-o bere doua in cazul in care nu sunt bani pentru mai multe. Dar cum am zis la nceput ma apucase panica strangerii de bani si rced ca din ce in ce devin mai econom, am inceput sa fac si lista cu ceea ce cheltuiesc zilnic si iata la ce concluzie am ajuns: tigarile chiar sunt pe locul unu, chiar daca ma gandeam ca totusi am mai multa nevoie de mancare. Pe locul doi la cheltuieli se pare ca s-a clasat cu gratie mancarea motanului si desigur tot felul de snacksuri pentru el. Apoi se pare ca la cheltuieli pe locul trei intra produsele de curatat, de orice fel ca sunt un maniac al dusurilor zilnice si chiar repretate. Partea ciudata este ca tocmai ce mi-am dat seama prin lista asta ca u prea dau bani pe mancare. Si sa fie sau nu asta o problema?! Ar fi fost daca nu as lua mereu pranzul sau cina si uneori micul dejun pe la parinti, chiar daca locuiesc separat de ei.

Eh, asta-i buna! Cine zice ca nu trebuie sa mai mananci la parinti daca ti-ai luat viata in piept si stai singur? Cel putin pana la insuratoare incerc sa dau banii pe lucrurile mai putin importante si abia apoi pe ceea ce ar trebui in viata asta sa fie pe primul loc. Dar cum sunt tanar, intregesc cu gratie si rebeliune totalitara randurile tinerilor care n-au nici o treaba cu grijile normale.