Pentru o optimizare seo cu rezultate vizibile optimizarea on page trebuie facuta ca la carte

Site-urile anului 2015 difera total de cele de acum 10-15 ani. Sunt mai complexe, genereaza trafic de calitate si sunt optimizate seo in cele mai inedite si mai diferite moduri. Pe langa tactici si strategii de optimizare seo complicate exista si metode mai simple de optimizare a unor pagini web pentru a ajunge cat mai sus in ierarhia rezultatelor returnate de motoarele de cautare.

Una dintre ele este seo on page, adica optimizarea elementelor din paginile web in asa fel incat sa fie vizibile in motorul de cautare cat mai sus si toate cuvintele cheie vizate sa apara in cautare principala a motorului de cautare. Prin optimizare seo on page, botii Google vor gasi mai usor continutul de calitate, vor avea cuvinte cheie mai bine plasate si vor reveni mult mai des pe site. Cuvintele cheie sunt esentiale in implementarea optimizarii on page, deoarece de ele depinde cat de repede gasesc spiderii continutul care i-a atras pe site. Cuvintele cheie vor fi folosite in URL-uri, meta tag-uri, Title, structura de navigare-tot ce tine de meniuri, breadcrumbs, link-uri interne, in continutul editorial, inculse in tag-urile de heading, dar si in denumirea imaginilor.

Optimizarea on page se poate face si prin ascunderea de continut care ajuta la pozitionarea mai buna in motoarele de cautare, insa pe termen lung nu are nici un efect asupra traficului si page rank-ul scade pentru ca Google le considera tactici de black hat SEO. Conteaza mult ca un continut editorial postat pe site sa fie de calitate si sa nu fie plin de cuvinte cheie introduse aiurea numai pentru a optimiza un text pentru seo. Link-urile interne trebuie limitate si ele in optimizare seo si trebuie sa se mizeze doar pe meniuri de navigare intuitive si cat mai bine structurate.

Pe scurt, o optimizare on page trebuie sa cuprinda: URL-uri descriptive scurte, cu un cuvant cheie principal, titlul paginii sa fie scurt si tot descriptiv, atragator, sa includa si el cuvantul cheie al paginii, continutul editorial sa aiba o structura intuitiva si clara, iar link-urile interne sa fie amplasate pe cuvintele cheie.